سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نابردباری بپرهیز که دوستان را می رَماند . [امام علی علیه السلام]

اکورد اهنگهای مجید خراطها

ارسال‌کننده : SIR_RAHIM در : 92/7/1 12:57 عصر

اکورد اهنگ "خداییش" مجید خراطها

دکلمه

خداییش اینطوری بود حال و روزم؟    خداییش حقمه که بسوزم

 منو از دست حرفات خسته کردی     خداییش بد منو وابسته کردی 

( ریتم 4/4 )

   F#m                                                                 C#m

 اخه تو مشکلم رو میدونستی         خداییش تو میخواستی میتونستی

  C#m                                                              F#m

جواب   مهربونیمو   ندادی           نگو   نه   قدرمو   نمیدونستی

  C#m                   F#m                                            C#m

منو از دست حرفات خسته کردی      خداییش بد من وابسته کردی

 C#m            Bm          D           F#m               C#m

جوونیمو ازم راحت  ربودی         خداییش اونکه میگفتی نبودی                               C#m                          F#m                                      C#m

انصافا تو رفاقت کم گذاشتی         منه عاشق رو اصلا دوست نداشتی

  C#m            Bm          D           F#m                    C#m

دل تنهام که رسما بود  با  تو         خداییش مشکل از من بود یا تو 

 

دکلمه

حالا که رفتی و از من جدایی   سوالم اینه حقم بود خدایی؟

خداییش حقمه تو اوج دردم؟   پیشم باشی و دنبالت نگردم ؟

-------------

بقیه در ادامه مطلب

 

آکورد مجید خراطها(بگی نگی)

مجید خراطها

 

بگی نگی

 

ریتم 4/4

 

گام  لا مینور مینور نسبی دو ماژور

 

E           Am                        E               Am     

 

بگی نگی این روزا گذشت خیلی دلم تنگه برات

 

E                       G  E                      

 

بد جوری تنهام دوباره بی تو با اون رنگ چشات

 

E           Am               E               Am     

 

بگی نگی چند وقتیه که دلتنگیام زیاد شه

 

                            F              G

 

باز هوای تو رو  دارم بهونه ام خیلی شده

 

   E      Am             E7                    Am

 

بخوای نخوای دوست دارم بیای نیای منتظرم

 

             C                  Dm           E

 

بگی نگی دق میکنم اگه نو تنهام بزاری

 

E           Am                        E               Am     

 

بگی نگی این روزا گذشت خیلی دلم تنگه برات

 

E                       G  E                       

 

بد جوری تنهام دوباره بی تو با اون رنگ چشات

 

E           Am               E               Am     

 

بگی نگی چند وقتیه که دلتنگیام زیاد شه

 

                            F              G

 

باز هوای تو رو  دارم بهونه ام خیلی شده

 

   E      Am             E7                    Am

 

بخوای نخوای دوست دارم بیای نیای منتظرم

 

            C                  Dm           E

 

بگی نگی دق میکنم اگه نو تنهام بزاری

 

Dm                                          C

 

کاشکی تو گرمای نگات بغض یخیم رو بشکنم

 

Dm                             G

 

حس بکنم که عاشقم شاید که باورت کنم

 

Dm                                       C

 

تو لحظه های خستگیم سر روی شونت بزارم

 

Dm                   G                             ...Am

 

تو اوج بی کسیم نیای به گریه عادت میکنم

 

-----------

آکورد آهنگ لحظه آخر از مجید خراطها

ریتم : 4/4

BM                  C      AM         BM

 

بی تو این روزای روشن واسه من تاریک و تاره

 

 

BM                  C      AM         BM

وقتی بی تو تک و تنهام زندگیم معنا نداره

 

 

BM................................................

 

از همون روزی که رفتی دل به هیچکسی ندادم

 

 

BM                C   AM                    BM

 

فکر میکردم میرسی یه روز تو بی کسیم به دادم

 

EM                                    BM

 

گفتن لحظه ی آخر واسه من هنوز سواله

 

 

EM                                    BM

 

دیدن دوباره ی تو فقط تو خوابو خیاله

 

 

D                                      EM  G

لحظه های آخر تو توی قلب من میمونه

 

 

EM                    C   AM            BM

هیچکی مثل من بلد نیست قدر چشماتو بدونه

 

 

EM                                    BM

 

 

رفتیو چشمای خیسم یادگاری از تو مونده

 

 

EM                                    BM

 

 

بی وفاییات هنوزم تو رو از دلم نرونده

 

 

AM                 C                    BM

چشم براه تو میمونم تا که برگردی دوباره

 

 

AM     C        D       AM          BM

میترسم وقتی که نیستی دل من طاقت نیاره

 

 

EM                                    BM

گفتن لحظه ی آخر واسه من هنوز سواله

 

 

EM                                    BM

دیدن دوباره ی تو فقط تو خوابو خیاله

 

 

D                             EM     G

رفتی اما خاطراتت توی قلب من میمونه

 

 

EM                    C   AM            BM

هیچ کی مثل تو بلد نیست دلمو بسوزونه

 

 

EM                                    BM

تا وقتی که زنده هستم چشم براه تو میمونم

 

 

EM                                    BM

تو دیگه رفتی که رفتی نمیای پیشم میدونم

 

 

D                                      EM  G

اما هر کجا که هستی منو تو دلت نگه دار

-----------

آکورد " آواره " مجید خراطها

B                             Bbm

بیچاره من که بعد تو آواره میشم

 

Bbm                         Abm

 

باورم نمیشه که رفتی از پیشم

 

B                             Bbm

 

روزا میگذشتن ولی اما به سختی

 

Bbm                     Abm

 

اومدم به دیدنت اما تو رفتی

 

Ebm

چاره درد من مرگم رسیده

 

Bbm    Abm                       B

اینجا حتی قبله هم صبرم نمیده

 

Ebm

اومدم نزارم عشقتو ببازی

 

Bbm    Abm                        B

اما این رسمش نبود مهمون نوازی

 

Bbm    Abm                        B

اره این رسمش نبود مهمون نوازی

 

Bbm

میمیرم اگه از تو نشونی نمونه عزیزم

 

Bbm    Abm                              Ebm

میسوزم تو نیای چشامو من به در میدوزم

 

Bbm

میمیرم نگو رفتن من واست فرقی نداره

 

Bbm   Abm                            Ebm

من میرم اما گریه نکن دیگه فایده نداره

 

Ebm

میرم میرم میرم بدون وداع

 

Bbm

میرم میرم میرم به خاطره ها

 

Bbm            Abm

میرم میرم خدا حافظ.......

 

B                             Bbm

 

بیچاره ام خسته ام چشم انتظارم

 

Bbm                      Abm

 

توی این در به دری تنها نذارم

 

B                                Bbm

 

نیستی از تاریکیه شبها می ترسم

 

Bbm                         Abm

 

بی وفا دارم توی سرما می لرزم

 

Ebm

می ترسم تو غصه ها دووم نیارم

 

Bbm   Abm                      B

آخه هیچ نشونه ای از تو ندارم

 

Ebm

آروم آروم دارم از غصه می میرم

 

Bbm    Abm               B

تو بگو نشونتو از کی بگیرم

 

 

میرم میرم میرم بدون وداع...

--------------

آکورد " کارتون خواب " از مجید خراطها

ریتم :4/2

Cm                             Dm

 

همه میگن یه چند ماهی گذشته

 

Dm                           Cm

میگن شاید منو ول کرده باشی

 

Cm                        Dm

هنوز چشم انتظار، ماه بعدم

 

Dm                       Cm

گمونم راهتو گم کرده باشی

 

Gm

تو گفتی قبل یک ماه برمیگردی

 

F                           Gm

تو انصافت کجاس چشم انتظارم

 

Cm                       Dm

شمردم روزارو خیلی گذشته

 

Dm                          Cm

اگر بی من خوشی حرفی ندارم

Cm                   Dm

توقع از کسی دیگه ندارم

 

F                                Gm

تو که گفتی دلت میسوزه رفتی

 

Cm                            Dm

تو گفتی برمیگردی قبل یک ماه

 

Dm                     Cm

ولی 1ماه و 600روزه رفتی

Cm                        Dm

غم دوریت منو بی آشیون کرد

 

F                        Gm

حالا که زیر بارون خیس آبم

 

Cm                    Dm

نیا سراغ من بده ببینی

 

Dm                    Cm

که شبا روی کارتونا میخوابم

 

Dm                    Cm

که شبا روی کارتونا میخوابم

Cm                   Dm

بهم نشونه ای بده عزیزم

 

F                         Cm

غم دوریت داره میده عذابم

 

Gm                   F

به اینم راضیم اگه بذاری

 

Dm                           Cm

فقط یه شب تو کوچه تون بخوابم

 

Cm                          Dm

تموم زندگیم چشم و نظر خورد

 

F                                 Cm

زمین خوردم مگه ربطی به من داشت

 

Cm                      F

اگه بقول تو من بچه بودم

 

Dm                          Cm

مگه بی معرفت بچه زدن داشت؟

Cm                      Dm

منی که بال و پر بودم برا تو

 

F                       Gm

حالا یه بی پناه کوچه گردم

 

Cm                     Dm

بیا دست منو بگیر بلند شم

 

Dm                              Cm

یه عمر جمع و جورت کردم نکردم؟

Cm                            Dm

ای کاش بارون بیاد دلواپسم شی

 

F                            Gm

آخه واسه تو هیچ فرقی نداره

 

Cm                                Dm

اگه جا خواب من خیس میشه وقتی

 

Dm                 Cm

بارون توی خیابونا میباره

 

Cm                  Dm

میون آسمون به این بزرگی

 

F                                Gm

ای کاش ستاره من می درخشید

 

Cm                             Dm

اگه با این سر و وضع فکرت هستم

 

Dm                         Cm

واست افت داره میدونم ببخشید

 

بیا برگرد شاید مثل قدیما بشه توی دلت یک ذره جا شم

 

 

میترسم وقتی برگردی دیگه به کارتون خوابی عادت کرده باشم...

------------

آکورد " دلیل رفتنت "

ریتم : 4/4

 

Amb

 

نه باورم نمیشه که

 

A

تو منو از یاد ببری

 

Gmb

تولدم شد بی وفا

 

Amb

از تو نیومد خبری

 

Amb

چشمای من خشک شد به در

 

A

حالا کی بی وفا تره

 

Gmb

بال و پرش دادم ولی

 

Amb

دیگه واسم نمی پره

 

Dmb

اینو بدون دستای من

 

Amb

گرمی دستاتو می خواد

 

Amb

تورو به عشقمون قسم

 

Amb             Gmb

اون روزارم یادت بیاد

 

 

Dmb

حتی دیگه خدامونم

 

Dmb

به داد ما نمی رسه

 

Amb

گریه نکن که دستمون

 

Amb

به دست هم نمی رسه

 

Dmb

تورو خدا بهش بگین

 

Dmb

صبر منم سر اومده

 

A

خدا به من بگو چرا

 

Amb

خوشی به من نیومده

A

بهش بگین سراغشو

 

A

از کس و ناکس میگیرم

 

Gmb

بهش بگین اگه نیاد

 

Amb

تو انتظارش میمیرم

 

Dmb

آخه چرا نگاه اون

 

Dmb 

چنگی به دل نمیزنه

 

A

میگن یکی تو قلبشه

 

Amb

جونمو آتیش میزنه

 

Dmb

فقط خدا ازت می خوام

 

Dmb

دست تویه دستاش بذارم

 

A

جز آرزویه دیدنیش

 

Amb

هیچ آرزوی ندارم

 

A

بازم میگم دوست دارم

 

A

کاش عشقمون جون بگیره

 

Gmb

برگرد بیا به کلبمون

Amb

 

تا سرو سامون بگیره

 

Amb

ببخش اگه قسمت نشد

 

A

تویه چشات نگاه کنم

 

Gmb

یا سر رو شونه ات بذارم

 

Amb

اسم تورو صدا کنم

 

Amb

تو هم منو بذار برو

 

A

اما بدون رسمش نبود

 

Gmb

جز تو آخه کیو دارم

 

Amb

دلیله رفتنت چی بود

 

Dmb

اون که نخواست پیشم باشی

 

Amb

باید خودش صبرم بده

 

Amb

خدا گرفتی عشقمو

 

Amb     Gmb

جواب قلبمو بده

 

 

حتی دیگه خدامونم ...




کلمات کلیدی :